close

2016年3月19日 DAY 5 - PART 3 大阪今昔館 -> 天神橋商店街 -> 道頓堀 -> 心齋橋

出示預約卷就可以直接重返今昔館去著浴衣了,不用再花錢買門票了。媽咪同我都好開心啊,估唔到可以用200YEN就可以著到件咁傳統既日本衫。

不過預計錯誤,我仲以為有個地方要除衫換衫,所以克意著左底衫打底,點知原來唔洗除,直接包上浴衣就見人啦,搞到自己有點熱。

在場會有幾個傳統的遊戲,媽咪正在用竹筒去求返支好籤。仲有唔知叫咩,又好似偷窺既故事睇。

成個館其實唔係好大,不過左影影右影影都夠玩一段時間。最重要是不用日晒雨淋,有冷氣又有景點,啊媽又行得舒服。

浴衣的背面有隻服務員親手打的大蝴蝶,所以影個背影都好靚。

玩完浴衣之後就落左一層去睇日本既變化。

E張好有呀信的故事既感覺。

玩完就已經2點3左右啦,又係時候食個遲來的午餐。我地去左唔知係唔係同香港同一間的元祿壽司到食一碟碟算的迴轉壽司。質數不太好,但每碟只是125YEN,十蚊港幣都唔洗,但質數一定高過香港的平價壽司,咁平食咩都抵啦!

在商店街看到一個唔知係咩身份咩用途的機械人,另外我地本來想按一按摩鬆一鬆,可惜要等....等.......等先可以做,真係有錢唔係大晒哦。

接著呀媽就返左民宿小休一會,我們再出發到心齋橋逛逛。相隔一年又來到同一個熱門地標,好有同老朋友相見的感覺。

新的廣告牌,由於同一個動作同一個概念,所以感覺同舊的差不多。

蟹道樂!! 今次行程太滿了,雖然蟹肉料理真的很美味,但老媽和我都曾經食過,所以就沒有安排到在此進餐,可能下一次再食吧。

路過一間室內釣魚的店,如果香港都有就好啦。

一整條心齋橋有數不盡的餐廳,仲要價錢都算合理,很可惜我們的胃只有一個。

牛角放題都十分吸引,但中午食的壽司已經食晚了,所以現在是半飽的狀態,也只好放棄牛角了。

最後我和老媽就選了一籣拉面,日本的一籣真的比香港的好食,湯底更濃半熟蛋更香。而在心齋橋有兩間一籣分店,大家不要去河邊的一間,最好去近難波的分店,只需要排一會兒就可以了,少人很多。

一籣的手信拉面都不便宜,但每次都總會買一兩包回家煮。

食飽飽就要快快SHOPPING!因為真的時日無多了,商店9時左右就會陸續關門了,作為旅遊區來說也太早了吧。

很想買這種TSUM TSUM手機殼,但男朋友說水銀危險不可以買 >~< 這個正版的比淘寶的美得多,好可愛呀。

路過了PABLO,又忍唔住要排排隊買TART。我地買左一個原味一個朱古古味,兩個都好好食呀,連我呀媽唔鍾意食朱古力既人都覺得好好味。

最後咩都關晒門啦,我倆都累了,就搭返地鐵返去民宿,用盡任搭的週遊卡﹗

arrow
arrow
    全站熱搜

    李細寶 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()