close

2016年3月18日 [三月淡季7天𢹂母大阪京都遊]Day 4 part 2  大阪 -> BIG CAMERA -> 釣魚茶屋

 

食飽飽就差不多要起程去大阪,其實一直都唔明點解大家會話日本搭車好難搞同好費?!

你睇下人地幾清楚寫由京都去大阪要幾耐同幾錢,只要560YEN一個人就可以返去大阪市啦。

由於京都是一個好大的車站,所以大家一定要望清自己要在那個月台上那架車,如果不肯定的話就問職員吧,他們都會很樂意回答。

我們在JR的梅田站下車,再轉大阪市的地下鐵的M16梅田站搭紅色線去難波,再轉一個站去目的地日本橋。

梅田轉車時,指示不清楚,我們要在溝通唔到的情況下憑感覺到紅色線,其實路程很近,但當時人非常多,而轉車站時我們是需要走出車站行普通街路,自己又要拎住行李,所以都有點辛苦。

大阪地鐵的買票方法也是很簡單,還可以一買買兩個人,加上散銀的計算快而準,我每次都會把手上所有的銀仔倒進去,有多佢會吐出來找給我們。

日本橋一出就是黑門市場了,而我們的民宿是在黑門市場後面,都算是一個易搵的地點。

今次的住宿十分好,比京都那個清潔好多。加上床及廳可以任意打通,要空間感又得,要自己安靜地訓又得。另外洗水間及沖涼房是分開的,而沖涼位置有一部好勁的萭用抽濕機,配合洗衣機,每晚一抽成機衫第二日都可以著了。

小休一輪就去了BIG CAMERA睇玩具、電子用品同家品,見到一個適合我屋企副PUZZLE的木架,好想買呀,但太難拎返香港了,只好放棄。

今晚食飯的地方是我給媽媽的一次驚喜,同時都是我自己的一次放眼看世界。

在日本橋站6號出口往長堀橋方向走3MINS(正文社地圖的33號),就見到釣魚茶屋。我叫它做釣魚餐廳,客人可以一到食飯一到釣魚,每拎一支魚竿連魚餌就200YEN,而釣到的魚會比自己散叫的魚平,每條魚可以一魚兩食,但要注意但凡有魚上釣,客人就必須付錢買了那條魚,不可放回魚池。

大池有的是鯛魚,如果上釣就2750YEN,點餐就要3600YEN。

呀媽準備開工,今次食魚定白飯就靠佢啦。

釣左5MINS都無,佢就有點心急同氣餒了。為了營造一個喜悅的氣氛,佢決定去鈎一袋螺,令自己以為自己好有成功感,哈哈~就係咁我地無啦啦有兩粒螺食。

我見今季有個限定小食,新鮮鮑魚,就叫左兩隻了,又唔貴,每隻只要580YEN。仲要上菜果時隻鮑魚仲未死,生生猛猛地放上明火炭燒的火爐上,就在我們打算燒鮑魚的時間,媽咪放在台上待機的魚竿轉了幾圈,媽咪還有少少不悅地以為支魚竿碌來碌去好煩,誰知這正是有魚上釣的一刻,總之一片混亂,不過個慼覺真是十分開心。工作人員聽到我們的聲音,立即過來幫手,佢地仲會問我地咩名,大大聲打鼓叫全場祝賀我倆。影完相後,職員會問我們想點食條魚,而我就貪心地叫了三食,佢又比我地咁樣做,而我地兩個都食下食下KO左一條魚。

我們還點了一客天婦羅及一碗好足料又平的魚湯(410YEN)給媽咪。

又玩又食完都只係用左7449YEN,真係好抵。細寶超級推薦大家來,不過大家來之前最好上官網訂一訂位先,因為都幾多人。

arrow
arrow

    李細寶 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()