2014年4月10日 - DAY 1

香港 -> 關西機場-> 和歌山

今次真係抱住一個人點都得既心態... 哈哈,所以真係冇好好既PLANNING~

前一晚10點先開始執行李,仲要一到執一到玩下東玩下西,最尾成三點幾先訓..

而9點既飛機,計埋要嘆早餐,係需要7點左右到機場...再計我要等車同返工時間... OMG... 要好早出門呀 -O-

而興幸我有個好好既的士爸爸收工前刻意車我去山長又水遠既機場 : ) 所以唔洗等車同人迫啦,真幸福。

而去到機場推住手推車果個moment,突然有一種興奮: 我自己一個既旅行真正正式開始啦!!!!!!

(p.s.這是一種我到今天都仲記得既震撼感覺,是光想想沒法想出來的情緒,是一種真正打入心入面既感動!!!)

 

寄完行李我就開始計我既早餐時間啦,我坐既係hk express,所以幾個鐘的飛機是沒有餐飲服務, 

到步日本應該是香港時間兩點,所以我上機前一定要食個full set breakfast,

不過寄完行李又太早,所以我就自己一個趴左係坐椅到,以蛓滿全身家的袋作為抱枕,以大褸為被,這樣就一條友訓左成粒鐘 ^^''

訓醒就真係要食野啦,係香港機場T2 3/F 有間好似叫千燒百味既餐廳,有廿幾蚊一SET既超平早餐,超經濟!!  

DSC_0460

 

本來打算買舊飯團上機當LUNCH食,不過太早啦~ T1 T2 兩間都未開~不得不放棄了,,,

過完香港海關之後大致知道個上機閂係邊,就走去完成第一件PLANNING之內要做既事,就係先買碌水後上機啦~ 一開始以為要成廿蚊既水最後我係萬寧幾蚊就順利買到!! 超開心!!!

跟住突然諗起要望一望個SCREEN睇下有冇轉到登機時間同閂口,哇哇哇..唔睇好地地一睇就出事啦!! 紅色字閃閃閃 [[ FINAL CALL ]]!!

立馬落返兩層衝去上機,所以今次連上機前必影位都無影到~

不過係我跑緊既時候有個地勤見我咁趕就問我係唔係去長沙,果一刻我係到諗唔知近日成日都錄我是歌手而要去長沙既呀GEM係唔係附近呢???????

準時起飛...不過我一上機冇耐又訓左啦,我真係一個係咩交通工具都可以訓得好好既人,,,仲可以一個人都可以安心咁訓,真係服左自己^-^'''''

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    李細寶 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()