2016年3月20日 DAY 6 Part 2 -  Q's mall -> 通天閣

由大阪城碌返出嚟森之宮,附近有一個近年開的新地方 - Q's mall,它的特色是天台有一個人造跑步草地徑,供市民做運動。由於天台的跑步徑從來沒有見過,所以今日就揀左在此商場食LUNCH,順道參觀一下。

今日簡單地在FOOD COURT食一餐,食完我呀媽對對面的100YEN店(非DAISY)有好大興趣,專攻一埋MADE IN JAPAN的貨品。

樓下有超市,不過我倒民宿下的黑門市場更新鮮,所以我地就忍手沒有買了。不過就買左兩杯鮮渣果汁,好好味呀。

之後我地就去另一個週遊卡景點 - 通天閣。大人原價要700YEN,我地又免費了!不過我地到步後發現好多人,排隊的話要等一個鐘,所以我地放棄了登上觀景層,先回民宿休息休息。

arrow
arrow

    李細寶 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()